Followers

Saturday, February 18, 2012

Impian Illyana


Dulu aku gila cerita ni. Cerita ni pendek je dalam 15 minit gitu. Tujuan utama cerita ni sebenarnya cuma nak promote shampoo Sunsilk. Itu je motif dia. Aku layan cerita ni tapi x layanpun shampoo Sunsilk. Kesian penaja dia kan hahaha.

Lydia Ibtisam tu sebenarnya punca kenapa aku layan cerita ni. Sebab dia comel sangat. Tapi lepas kawin diapun dah kurang berlakon. Sekarang ni entah kemana pula perginya pula. Mungkin dah cuci tangan kot dari dunia lakonan.

3 comments:

pha is said...

betol2... dulu layan citer tu pon sebab heroin tu jugak... cute n seronok tengok bila dia cakap. laju...

Alan said...

tau xpe

Afzainizam said...

ahahhhh citer ni.... mmg ada lahhh layan jugakkk... dia punya cakappp macam peluru punya lajuuu

Story terbaru blog kami...
masalah kereta lembab tak ada pickup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...