Followers

Sunday, November 20, 2011

Majlis Konvensyen Media Sosial 1Malaysia


Tadi bertempat di PWTC, satu majlis yang dinamakan Konvensyen Media Sosial 1Malaysia telah diadakan. Ianya bertujuan menyatukan semua ahli media sosial seperti blogger, facebooker, twitter dan sebagainya didalam satu pasukan yang dinamakan Sukarelawan Media Sosial 1 Malaysia' atau singkatannya 'myVO1CE'.




Aku dengan salah seorang sahabat


Kehadiran DS Hishammuddin Tun Hussin

Kehadiran DS Najib Tun Abdul Razak


Sorry kualiti gambau memang teruk. Sebab itulah aku nak beli sebuah kamera sekarang. Tension pakai kamera handfon yang macam ayam. Keseluruhannya majlis tadi dihadiri lebih seribu orang. Aku sedih sebab tak menang cabutan bertuah. Hadiah dia Iphone 4, Ipad2, Galaxy Tab, dan Black Berry. Kalau aku dapat perghhhhh gila kentang!!!

8 comments:

Asrul said...

Haha. Aku nak kenal papagomo. Ade gambar dia tak?

Dalam website cakap rupa dia macam Big Bossman (wrestler). :D

Mermaid Ungu said...

dh penat kn..dh2 gi tdo sana..

alan said...

asrul:akupun x pernah jumpa dia.aku bukan kenalpun blogger politik ni.

alan said...

ayun: xdelah penat..just risau takut demam je esok.

shaFazie said...

aiyohhh trun kl tk gthu pon kalo x leh mintak abg rzak lanje kenny roger hahaa

alan said...

kak jijah: lupa ler hehehe

Afzainizam said...

Papagomo tu macam misteri ajerrr sebab selalu sangat dengar tapi tak pernah tunjuk muka lahhhh... heran betol....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
teknik penyaduran chrome electro

alan said...

afzainizam: tulah pasal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...