Followers

Tuesday, September 06, 2011

Simbah Asid Ketagih Pondan


KANGAR – “Saya berasa amat bersalah dan bimbang selepas teman saya menerima aib disimbah asid. Oleh itu, saya hendak pergi dari sini.”

Demikian luahan seorang pondan yang mahu dikenali sebagai Natasha, 28, yang dikaitkan punca cemburu seorang lelaki sehingga sanggup bertindak menyimbah asid ke atas rakan serumahnya di Taman Seri Bakau di sini pada Sabtu lalu.

Kata Natasha, dia akan membawa diri ke tempat baharu bagi menjalani kehidupan lebih aman bersama teman serumahnya yang juga mangsa kejadian, Mohd. Hafizuddin Johari, 20.

“Sejak kami bersama, ramai pihak tidak senang dengan hubungan kami sehingga sering diugut dan dicaci. Kejadian ini amat menakutkan saya dan demi keselamatan dan keselesaan hidup, kami akan pindah,” katanya ketika ditemui di Rumah Kelab Media Perlis di sini semalam.

Semalam akhbar melaporkan seorang pemuda cedera di muka dan tangan kanan akibat disimbah asid oleh individu tidak dikenali ketika sedang mengunci pagar rumahnya di Taman Seri Bakau di sini.

Menurut polis, motif serangan oleh suspek berusia 19 tahun itu disebabkan cemburu ekoran mangsa melarangnya mendekati Natasha. Penyerang tersebut kemudiannya berjaya diberkas. Natasha yang bekerja sebagai jurujual kosmetik berkata, punca temannya diserang adalah kerana suspek tidak berpuas hati ekoran tidak dapat mendekati dirinya. - Kosmo

Hahahahaha aku tak tahu nak cakap apa. Nak kesian tapi bila tengok sebabnya, aku jadi geli pulak hahahaha. Kalau bergaduh sebab berebut awek, kira oklah lagi. Tapi ini bergaduh sebab berebut pondan. Malu kat orang je ko tu kena simbah asid sebab berebut pondan.

Yang aku pelik, mamat ni takde mak bapak ke? Sampai main biar je anak tu duduk main bontot dengan pondan. Selera macam ketua pembangkang je suka main bontot. Apa punya orang daa macam ni.

4 comments:

Afzainizam said...

uihhhhh ap jenias cinta ni.... sejenissss... ishhhhh ramai wanita angun lahhhh dari natasha tuuu.. uihhhh tu jugak yg di cari

padahhhh ko ambik tak ada nikmat...


“dan Nabi Lut juga (Kami utuskan). ingatlah ketika ia berkata kepada kaumnya: “Patutkah kamu melakukan perbuatan Yang keji, Yang tidak pernah dilakukan oleh seorang pun dari penduduk alam ini sebelum kamu? * Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk memuaskan nafsu syahwat kamu Dengan meninggalkan perempuan, bahkan kamu ini adalah kaum Yang melampaui batas”.(Surah Al-‘Araf : 80 – 81)


------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
lepat pulut vs lonting jawa

ayunda maajis said...

pelik tol selera..ptt la ramai awek xde bf skang ni..adeh..mn nk cr laki cm ni..

Alan said...

afzainizam: tau xpe hehehehe..ntah apa apa ler kaum ni

Alan said...

ayunda: xpe aku ada hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...