Followers

Monday, August 01, 2011

Mayat Berulat

KUALA LUMPUR: Seorang pelajar lelaki rakyat Guinea ditemui mati di dalam bilik asramanya di Universiti Islam Antarabangsa (UIAM)Gombak, di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Gombak, ACP Abdul Rahim Abdullah berkata, mayat Mamadou Aliou Tela Diallo, 25, ditemui dalam keadaan tertiarap dan berulat oleh rakan sebiliknya pada jam 12.30 tengah hari.

Beliau berkata pelajar itu dipercayai telah meninggal dunia kira-kira seminggu lepas dan hanya ditemui rakannya itu yang baru pulang daripada menjalankan tugasan luar.

"Bagaimanapun tiada kesan pergelutan dan kesan darah hanya ditemui di sekitar tubuh mangsa sahaja," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Bernama.

Menurut beliau lagi, rakan pelajar itu yang hanya ingin dikenali sebagai Sharif mengesahkan rakannya itu mempunyai penyakit sawan dan sering menerima rawatan di klinik UIAM dan hospital.- Harian Metro

Perghh dah seminggu baru jumpa. Ngeri gila. Kalau aku jumpa roomate aku dah meninggal seminggu dalam bilik, sure aku minta tukar bilik lain. Bukan takut hantu tapi ada satu perasaan aneh. Kalau meninggal biasa takpe lagi. Ini sampai dah berulat, aku tak sanggup dowh.

4 comments:

emmayuzaima said...

ngeri..

Anonymous said...

yelah. aku juga minta tukar bilik. Ngeri dowh.

Dapat bayang tak negro hitam tinggi, buat2 gentleman? Senyuman negro memang aneh.

Aku takut betul bila bercakap dengan negro yang sambil senyum, dan bercakap stail berbisik.

Nanti aku duk bilik mayat tu, hantu negro tu keluar. Ngeri sial. hahah

Alan said...

emma: tahu takpe

Alan said...

asrul: tu negro gay hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...