Followers

Tuesday, July 05, 2011

Kejam Gila Sial


JOHOR BAHRU - Seorang remaja berusia 16 tahun ditemui mati dalam keadaan menyayat hati apabila mangsa dibunuh dan dibakar sebanyak dua kali sebelum cebisan mayatnya ditemui di Tanah Perkuburan Hindu, Masai dekat sini kelmarin.

Mayat mangsa, Nurrahayu Qomarodin (gambar kecil) yang dilaporkan hilang pada 18 Jun lalu oleh ibu bapanya dipercayai dibakar di dua lokasi berasingan iaitu Sungai Tiram dan Tanah Perkuburan Hindu, Masai dekat sini yang jarak di antara kedua-duanya kira-kira 20 kilometer bagi menghilangkan bukti.

Keadaan mayat mangsa yang merupakan anak seorang pengusaha kantin di sebuah kuari di Masai ditemui hanya tinggal cebisan rambut, baju dan selipar di tanah perkuburan berkenaan di antara pukul 4 hingga 5 petang kelmarin.


Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supritendan Roslan Zainuddin berkata, berdasarkan laporan saksi, mangsa dikatakan dilarikan oleh seorang lelaki pada hari kejadian dan sejak itu tidak pulang ke rumah keluarganya. Menurut Roslan, susulan penemuan mayat itu, pihaknya menahan seorang pengawal keselamatan berusia 46 tahun yang bertugas di kuari tempat bapa mangsa mengusahakan kantin.- Kosmo

Kejam gila sial lahanat hanjing orang tua tu. Elok dia dibakau hidup hidup pulak. Dah lah cun awek tu. Memang gampang ler orang tua ni. Kalau aku, dah pijak pijak konek dia sampai hancur pastu bakau sampai mampus.
Pada 2 Julai lalu, akhbar ini melaporkan kehilangan seorang remaja perempuan berusia 16 tahun hilang di satu tapak pembinaan di pekan Seri Alam, 14 Jun lalu, selepas dihantar pulang oleh teman lelakinya. Nurrahayu pada mulanya menjerit meminta teman lelakinya mengambilnya semula tetapi tidak dihiraukan lelaki terbabit.

Ketika mendedahkan perkara itu, kakak mangsa, Wayaaliasanti, 19, berkata teman lelaki adiknya itu tidak mengendahkan rayuan Ayu supaya mengambilnya semula selepas meninggalkannya berhampiran tapak pembinaan.
Teman lelaki dia ni pun patot dipijak konek juga. Bodoh bangang babi anjing sial ko pergi tinggalkan awek tu buat apa. Lepas ni ko menyesal pun tak guna dah. Elok ko bunuh diri je lah nak tebus balik kesalahan ko tu celaka!!!

6 comments:

Asrul.Rae said...

http://kadikluang.blogspot.com/2011/07/gadis-16-tahun-dibunuh-dikerat-dan.html

nelly said...

kejamnya !!!

bunga said...

mmg kejamm..

Alan said...

asrul: erkkkk

Alan said...

nelly: tau xpe

Alan said...

bunga: yup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...