Followers

Wednesday, June 22, 2011

Orang Tua Main Sorok Sorok

ALOR GAJAH: Memalukan apabila sepasang warga emas yang menanti hari untuk diijabkabul dicekup kerana disyaki berkhalwat di sebuah rumah di pekan ini, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.30 malam, wanita dan lelaki berusia 57 tahun itu ditahan sepasukan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim) di rumah ibu tunggal berkenaan.

Ketika dicekup, wanita terbabit cuba memberi helah menyatakan seorang diri di rumah berkenaan, namun selepas diperiksa, didapati pasangannya menyorok di bawah meja di dapur. - Harian Metro

Hahahaha lawak dowh. Dah tua tua nak mampus main menyorok bawah meja. Ntah apa apa.

8 comments:

Pojiekyra said...

ish3..uat malu ja orang tua2 nie haih

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
balut sarung seat door trim dan dashboard kereta

issshhhh dah tua kubur kata mari dahhhh buat kerja tak senonoh

Asrul.Rae said...

buat la slumber. kasi cover line. bila pencegah datang, cuba lah duduk ruang tamu ke.

ni sempat lagi tipu cakap duk sorang ja kat rumah

enyheartsdiamond said...

age is just a number :)

Alan said...

pojie: tahu xpe hehehe

Alan said...

afzainizam: orang tuapun pemikiran macam budak budak hehehe

Alan said...

asrul: betul tu. duduk je rileks.

Alan said...

eny: yup age is just a number hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...