Followers

Tuesday, June 07, 2011

Gambit Filem XXX


Aku ahad lepas tak baca paper sebenarnya. Dan semalam baru aku perasan ada kisah panas membabitkan Gambit. Siapa Gambit ni, akupun tak kenal. Bukan hebatpun lakonan dia. Setakat tayang body bagi gay stimm bolehlah hahahaha. Tapi dia ni suka buat kontraversi semata mata nak lariskan muka.

Baru ni dia buat video klip untuk artis cina. Orang tak kisahpun pasal artis cina tu tapi orang bengang pasal video tu ntah apa apa. Nak kata video lucah, aku tak nampakpun lucahnya. Takde tetek terkeluar ke apa macam artis Miera Liyana. Nak kata seni, aku tengok lukisan budak tadika lebih layak dipanggil seni berbanding video dia buat. Seyes memang hancur ler.

Amoi tu dah lah tetek kecik. Goyang goyang depan peti ais aku tengok dah macam plastik melayang ditiup angin je. Makeup dia pulak boleh buat budak kecil kencing malam. Yang lawaknya alasan si Gambit ni video tu untuk pasaran Amerika. Mari kita gelak sama dia HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!. Lu sapa nak masuk Amerika baii??

Gambit ni buat video klip stimm sendiri ke? Pastu lagu ntah apa apa. Kalau korang dengar sendiri memang tak sedap langsung lirik dia. Ntah komposer manalah yang buat lagu tu. Macam tu nak masuk pasaran Amerika? Meh gelak lagi HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Bertambah lawak kes ni bila Gambit mengamuk tak tentu arah dalam twitter pasal orang kutuk video dia. Hahahahaha tak tahan dugaan mamat ni rupanya. Kalau nak masuk industri ni telinga kena pekak, mata kena buta, hati kena kering. Kalau tak, memang sah boleh masuk hospital jiwa lah.

Tapi tengok gaya Gambit ni, memang tak lama lah dia dalam industri ni. Ada harapan dimasukkan hospital jiwa hehehehehehehe.

6 comments:

iEn said...

dia ni ien penah tgk dlm citer Susuk tu.. uhuk.. goli den tgk video klip dia.. huhu

ayunda maajis said...

si gambit ni..dah la nama gambit..nth hape2 nama..mcm mn leh jd artis pon aku x tau la..bkn nye hensem pon..x paham..x paham..

Alan said...

ien: lama x nampak hehehehe..cerita susuk yang mana?

Alan said...

ayunda: sampai hati ko cakap dia tak hensem..karang ada gayboy pukul ko karang baru tahu hehehehe.

tapi dia ni memang tak ada bakat sangatpun jadi artis..setakat tayang muka tu bolehlah.

Blues Riders said...

meh kita gelak ramai2 kat si gambit ni.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
sejarah honda civic ej @ ek

eeeemmmm video ni tak ade lahhh best sangat tapi dia mmg berani buat video tu.....berani buat berani tanggung lah yerr risikonya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...