Followers

Tuesday, May 03, 2011

Tokoh Paling Bodoh Dunia


Tokoh Pertama: Ariel Sharon
Orang islam kalau tak kenal lahanat ni memang tak payah dipanggil orang islam ler. Inilah wajah orang yahudi yang paling aku benci. Dia membunuh beribu umat islam palestin. Dan sekarang dia dah terima hukuman Allah s.w.t kat atas dunia lagi. Dia ni dah koma sampai sekarang. Allah s.w.t sengaja tak mengambil lagi nyawa dia sebab biar dia rasa dulu hukuman kat dunia ni sebelum dia dicampak terus dalam neraka.

Tokoh Kedua: G.W Bush
Dia inipun sekutu rapat Ariel Sharon. Orang tua ni dah membunuh beribu umat islam Afganistan dan Iraq. Malah dia secara terang terang melancarkan perang salib keatas umat islam. Hanya menanti masa untuk dibunuh.

Tokoh Ketiga: Elton John
Mamat ni pulak pengamal homoseksual atau kata orang kampung, gayboy. Dia ni antara golongan gay yang berkahwin secara sivil. Bertambah jijik dia dan pasangan gaynya "membuat" anak melalui ibu tumpang. Dah macam biak lembu je cara dorang ni. Eeeeeeeeee gay tua.


Tokoh Keempat: Chin Peng
Cina tua ni pun salah satu orang bodoh juga. Dah tahu perjuangan komunis tu sia sia, tapi dia berdegil juga. Tunku dah ajak berdamai, suruh letak senjata tapi masih degil. Akhirnya diperangi sampai diusir dari Malaysia. Sekarang bila nak mati, ada hati pulak merayu nak balik. Dasar pengganas. Dah bunuh ramai orang melayu, melakukan huru hara kat Malaysia, buat muka tak bersalah je bila nak balik.

Tokoh Kelima: Syeikh Anwar Ibrahim al Juburi
Yang ni kalau korang tak kenal aku tahulah. Inilah tokoh pemimpin politik yang paling hebat, berkarisma dan bertenaga!. Malah isterinya berkata dia ni "Anugerah Tuhan". Mana taknya, lelaki perempuan semua dia henjut. Depan belakang semua sama. Lelaki jambu, amoi cina semua dia boleh layan. Ikon gay di malaysia, diangkat dan dpuja oleh maknyah dan golongan gay di Malaysia.

Kehebatan bercakap dan menipu juga tiada siapa yang boleh lawan. Janji 16 september, janji Kg Buah Pala, janji melayu, janji cina dan janji keling. Mempunyai hubungan yang erat dikalangan pelobi yahudi zionis di Amerika Syarikat. Suka membuat huru hara kat Malaysia. Dia liwat orang, cakap itu perangkap. Dia main amoi, dia cakap tu konspirasi. Orang lain semua salah, dia je betul kepala otak dalam Malaysia.

Malah tak salah jika dikatakan lelaki ini mempunyai gabungan tokoh dari nombor satu sehingga empat. Kawan yahudi zionis, gay dan juga suka membuat huru hara kat Malaysia. Tahniah Syeikh Anwar Ibrahim al Juburi.

10 comments:

UNA budak BAEQ said...

walaopon aku tak sesokong mana2 tapi perlu ke nak bagi nama syeikh letak letak al juburi tuh ?

*agak2 bila najib kata aman dunia bila osama meninggal tak rasa ke dia tu pelobi yahudi amerika ? =.=

*btw entry bagus dgn 4 tokoh2 kejam seantero dunia .

Raja Umir Yasha said...

asslmu'alaikum..

kita ni tak tahu kebenarannya pn yg mengatakan anwar ibrahim tu gay..bukti tak jelas..mahkamah pn tak kata ap2 lagi..

klu ikut luar negara iaiut german. mereka amalkn hukum islam dlm soal pengadilan satu2 kes mcmni yg nak mbuktikan samada seseorg tertduh tu bersalah atau tak.

mahkamah tak tetapkan seseorg itu besalah slagimana org yg menuduh tu tak bawa saksi or bukti ap2..

bg sy sndri..

sy berlepas diri akn isu ni..

kerana sy sndiri tak tahu sejauh mana kbenarannya..dgn video lucah yg direka tu..

come on la..mahasiswa/i ari ni pn byk yg dah blh berfikir n menilai..yg mana betul n yg mane tak..even diorg sokong bn skalipun..diorg still nmpak yg video tu fake n ia secara tak lgsung jelas menampakkan 'tipu helah' belaka..ada dalang disebalik semua ni..

ap2 pun, kita rujuk balik firman Allah yg bermaksud..

"Dan janganlah kamu mengikuti apa yang kamu tidak mempunyai pengetahuan tentangnya. Sesungguhnya pendengaran, penglihatan dan hati, semuanya itu akan diminta pertanggungan jawabnya. "
Al-Isra' ayat 36

Allahu'alam.. :)

nelly said...

uik ?
baca je ..huhu

alan said...

una: osama tu sebenarnya permainan yahudi..cerita osama matipun permainan yahudi

alan said...

Raja: aku dah tengok video tu..dan aku ada bukti tertentu so aku tahu apa yang aku cakap ni.

alan said...

nely: baca je lah hehe

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
air baling kenduri kahwin

kalau aku lahhh Obama termasuk sekali lahhhh terbuduhhhh du....

Alan said...

afzainizam: hehehehe

Anonymous said...

najib bersyukur atas kematian seorang Islam ? najib mengatakan Yusuf al-qardhawi pengganas dan ikhwanul mukminin pengganas ?

dan yang paling penting , membaya upco yang merupakan syarikat yahudi setahun 70 juta , itu pggl apa ye bro ?

cakap kalau xguna fakta xberguna juga . cakap kalau x ada bahan bukti yang betul2 ckp xguna juga

alan said...

anon: ada aku kesah hahahahahaha..mampus lah ko org pakatan hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...