Followers

Wednesday, May 04, 2011

Gayboy Warghhhhh


Semalam bila aku buat entry pasal tokoh bodoh dunia, ada juga yang tak setuju. Terutama tokoh yang terakhir tu. Tapi tak apa, aku takde ambik hatipun. Malaysia ni negara demokrasi. Sesiapa boleh bersetuju ataupun tidak.

Tapi bagi aku dan rakan seperjuangan yang lain, kami tidak akan sesekali membenarkan tokoh terakhir tu menjadi PM di Malaysia. Kami ada sebab sebab tertentu yang tak boleh diceritakan disini. Lagipun ini bukan blog politik.

Kalau nak tahu juga, sila baca sendiri disini (klik sini). Itupun kalau korang nak percayalah. Kalau taknak percaya dan tetap sayang pada tokoh tu, suka hati koranglah.

4 comments:

nelly said...

haha ..ada juga tokoh cmni ~~

Alan said...

nelly: ade ler..hidup ni kenalah ambik tahu hal hal sekeliling..jangan hidup enjoy je.

nelly said...

hahaha

setuju2 !!

Alan said...

nelly: ^_^"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...