Followers

Tuesday, May 17, 2011

Diramas Bangla


KAJANG: Ketampanan dan ayat 'power' dijadikan modal seorang buruh binaan warga asing untuk menawan hati seorang wanita sebelum mencabulnya, semalam.

Sumber polis berkata, mangsa berusia 47 tahun dipercayai sedang menunggu seseorang di hadapan sebuah pasar raya di Semenyih, di sini sebelum dihampiri sebuah kereta dipandu seorang lelaki warga Bangladesh, kira-kira jam 10 pagi. Difahamkan, lelaki berusia 37 tahun dan bekerja sebagai buruh binaan itu memandu kereta berkenaan tanpa lesen.

Sebaik menghampiri mangsa, lelaki berkenaan turun untuk berbual-bual dengan harapan memikat mangsa. Apabila mangsa memberi respons yang baik, lelaki terbabit mengajak mangsa bersiar-siar di sekitar Semenyih.

Katanya, mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa bersetuju bersiar-siar sebelum dia dibawa ke sebuah rumah kedai di kawasan Perindustrian Ria, Semenyih. “Selepas kira-kira sejam bersiar-siar, lelaki itu mengajak mangsa masuk ke dalam rumah kedai berkenaan.

Difahamkan, selepas yakin keadaan sekeliling selamat daripada sebarang gangguan, lelaki berkenaan bertindak agresif dengan memegang payudara mangsa selain cuba merogolnya. Bimbang dirinya diperlakukan lebih kejam, mangsa yang ketakutan melarikan diri sambil menjerit meminta bantuan orang awam. - Harian Metro

Hahahahaha lawak gila doww. Bangla pun ko layan. Padan lah muka wakakakakaka.

6 comments:

cikNiarun said...

tak paham la camne orang boleh kate bangla hensem.i always prefer malay looks~lalala

Alan said...

nurain: tau xpe hehehehe

Farhan Zulhusmi said...

Allah..
nauzubillah..bahaya betulah kan...emm...

alan said...

farhan: yup

Noraee said...

Hahaha , tu lah . Melayan sangat =.="

Alan said...

nor: tau xpe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...