Followers

Wednesday, April 13, 2011

Perkataan Paling Heaven Yang Pernah Diluahkan Pada Perempuan


Dalam kehidupan seharian, kita sering berhadapan masalah baik masalah kewangan, masalah jiwa, masalah masa dan masalah manusia.

Bila kita marah atau bengang, kita selalu mengucapkan perkataan perkataan kotor pada orang. Aku selalu buat camtu hahaha. Tapi kotor ke kalau kita cakap macam tu? Aku rasa takpun hehehe. Kalau cakap pada lelaki tu perkara biasa. Ala standart ler adab bergurau dengan lelaki kalau cakap macam tu. 

Sejak dulu aku suka menggunakan perkataan sial. Dan perkataan ini aku gunakan dipenghujung ayat. Sebagai contoh; "Awek tu cun sial", "Kenyang sial". Bagi member aku, dorang dah sedia maklum memang aku akan bercakap macam tu. Cuma pada orang yang baru kenal aku, dorang akan terkejut sikit hehehe.

Dan dulu semasa di kolej, aku suka menggunakan perkataan Syirik atau Khurafat. Sebagai contoh, apabila member aku bercerita mengenai sesuatu, aku selalu jawap "syirik ler ko". Sampaikan aku jadi femes kat kolej sebab suka menggunakan perkataan tu hahahaha.

Setakat cakap fcuk u, babi, bodoh, bangang dan seangkatan dengannya tu dah biasa. Tapi pernah ke korang cakap camtu kat perempuan? Aku seboleh bolehnya akan menahan diri dari cakap camtu melainkan kalau dah benar benar marah. Tapi perkataan sial...tu selalu ler hehehe..

Setakat ni..yang aku rasa pernah cakap pada perempuan adalah "fcuk u!". Siap tunjuk tangan lagi. Terus berubah muka pompuan tu hahahaha. Padan muka dia. Itupun sebab dia tunjuk bagus sangat. Akupun tak ingat dah pasal aku bengang gila dengan dia. Lepas aku cakap camtu, terus dia hilang ntah kemana.

Moral of the story: Aku memang biasa cakap macam ni. So rileks ler kalau dengar aku cakap camni ataupun ada perkataan macam tu dalam blog ini ye hahahahaha.

6 comments:

Anonymous said...

Bahasa melambangkan bangsa..

Alan said...

tira: aku cakap dalam bahasa melayu

cikNiarun said...

owh.

seronok ke mencarut?lalala

alan said...

nurain: seronok..macam pergi disneyland rasanya :P

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
pilihan motorsikal kupcai terbaik

Gunakanlah Bahasa Kebangsaan Kita
Marilah Amalkan Ramai-ramai
Bahasalah Menyatukan Kita Semua
Yakinlah Bahasa Jiwa Bangsa

Marilah Mari Rakyat Semua
Buktikan Taat Setia dengan Satu Bahasa
Maju Bangsa dan Maju Negara
Megahkan Bahasa Kita
Bahasa Jiwa Bangsa

Alan said...

afzainizam: hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...