Followers

Thursday, March 24, 2011

Game Lucah Artis Malaysia?


SEREMBAN: ‘Kegilaan’ remaja lelaki termasuk pelajar sekolah terhadap permainan komputer lucah menerusi cakera padat (CD) perisian komputer dan cakera video digital (DVD) menawarkan pengalaman sebagai pelakon untuk ‘memancing’ watak gadis animasi sehingga tahap melakukan hubungan seks di alam maya, kini membimbangkan.

Difahamkan, pemain perlu menempuh beberapa peringkat sama seperti kehidupan seorang lelaki di alam nyata, antaranya merangkumi proses mengurat gadis maya idaman bermula sesi temu janji (dating) hingga datang ke rumah untuk mengambil hati kedua-dua ibu bapa teman wanitanya itu. Sejurus semua peringkat itu diselesaikan, pemain akan diberi peluang untuk mengakhirinya di ranjang bersama gadis berkenaan yang menayangkan susuk tubuh bogel dan menggiurkan. Perkara itu dibongkar Bahagian Kawalan Filem dan Penguatkuasaan (BKF) Kementerian Dalam Negeri (KDN) Negeri Sembilan yang merampas puluhan bahan haram terbabit di sebuah premis menjual peralatan komputer di pusat beli-belah Terminal One di sini, pada 8 Mac lalu.- Harian Metro

Hahahaha lawak gila berita ni. Benda bodo cam ni pun nak kecoh. Aku dah lama main benda ni dulu. Baru sekarang nak kecoh.

Game ni pun boring gila babas. Tak stim langsung. Daripada kecoh pasal game bodoh ni, baik ler korang pergi tangkap 3 orang lelaki tua yang terlibat dengan video seks ahli politik. Itu lagi bagus. Dah sah terang terang tiga orang tu terlibat dengan video seks.

Kalau dah orang tua tak menunjukkan contoh yang baik, jangan harapler generasi muda nak jadi baik.

4 comments:

Naisophon said...

Bekas MB Melaka dengan 2 kawan tu ke?

Bagi aku, mereka 3 orang ni wat kerja tak berfaedah. Niat nak burukkan PKR.

Tapi bagi aku, buat tambah simpati rakyat pada Anwar ade lah.

Adui.

Tak tahu macam mana pilihanraya nanti.

Alan said...

sophon: tau xpe..itulah aku bengang..tak pasal pasal nanti si anwar dapat undi simpati..walaupun mungkin benar anwar didalam video tu, tapi kaitan rahim tambi chik dengan kes ini akan membusukkan nama umno.

budak hort said...

Pergh. Korang memang otak politik nih... haha..
I like. Susah jumpa orang muda yang suka bincang politik guna akal daripada emosi...

alan said...

budak hort: ada ramai lagi blogger politik kat luar sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...