Followers

Monday, March 07, 2011

Fazura Buah Dada Besar

Awas entry ini ada berunsurkan kelucahan. Budak kecil atau orang tua berfikiran kecil dilarang membacanya

Dua tiga hari ni kecoh pasal Fazura masuk wad. Kononnya dia sakit sebab tetek dia pecah. Hahaha tetek boleh pecah? Camner boleh pecah. Kena ramas kuat sangat kot hehehehe.

Tapi sebenarnya tak adalah. Dia sendiri cakap tu semua kabar di atas angin. Malah dia sendiri menafikan dia membuat pembedahan untuk membesarkan tetek dia. Tapi aku musykil jugalah bila tengok gambau baru dia ni. Memang beza benau tetek dia dulu dengan sekarang.


Gambau lama

Tetek dia sekarang memang nampak besau woo. Aku tak tahulah saiz berapa sebab dia tak cakap. Tapi seyes memang besau menonjol. Mungkin dia pakai push up bra. Tu pasal tetek dia nampak selambak gitu.


Gambau sekarang

Tapi bab artis ni aku tak retilah nak cakap betul ke tak. Jarang benau dorang nak mengaku. Kalau yang jenis berani mati mengaku pakai silikon nak besaukan tetek ni biasanya jenis maknyah je.

Tapi kalau pompuan ni payah nak mengaku. Tetek yang dulunya besau tetek budak darjah 6 je tiba tiba sekarang besau macam nak terkoyak baju dibuatnya. Itupun tak nak mengaku lagi. Padahal nampak sangat ade main cucuk cucuk. Takkan main ramas boleh besau camtu kan.

What everlah. Dia nak besaukan tetek ke, nak cucuk tetek ke, tu dia punya pasal. Duit dia. Tapi kalau nak ramas, aku boleh tolong hehehehe.

7 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ni tak leh komen lebih-lebih karang lain jadinye plak

elok2 kejadian Tuhan camtu..nak sangat di ubah.. mcm2 la jadii.. .

alan said...

afzainizam: biasaler manusia hehehe

Naisophon said...

Tengok gamba je lah.
No comment for tis entri... :D

alan said...

sophon: tgk ada makna

aRaN said...

yum2 hahaha

alan said...

aran: kenapa?

aRaN said...

kunyah pun sodap hahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...