Followers

Thursday, March 10, 2011

Amar Dan Telefon Ajaib



Amar, seorang uahawan muda baru sahaja membuka sebuah firma sendiri. Dia menyewa sebuah bangunan yang cantik dan dilengkapi dengan perabot. Ketika Amar sedang duduk di pejabatnya, datang seorang lelaki mahu berjumpanya.

Dengan perasaan ingin menunjuk nunjuk, dia menyuruh pemuda itu tunggu sebentar sementara dia berpura pura berbincang mengenai bisnes besar melalui telefon. Setelah Amar meletakkan telefon, barulah dia bertanya siapakah lelaki berkenaan dan apakah tujuannya datang.

Lelaki itu menjawap "saya dari Telekom dan saya datang untuk memasang telefon ini di pejabat encik"

Korang mesti tahukan apakah perasaan Amar ketika itu ^_^"

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

dah lame betul tak gune pub.phone.
hiks

Naisophon said...

Aku baru tahu, ada public phone yang ade fungsi SMS. :D

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhh aku tak pernah nampak public phone yang boleh guna dengan baik semua tak ade ganggang semua jahanam semua angkara vendalisma durjana ...

Public phone boleh wat SMS kan?

alan said...

nisa: akupun dah lama x guna huhu

sophon: ade kot tapi leceh sikit.

afzainizam: takde ganggang tu perkara biasa...ntah kenapa dorang suka sangat rembat gangang telefon tuh hehehe

sms tu tgk jugalah jenis camner.

vufemull said...

excellent articles, useful for me. keep writing and happy blogging.

online pharmacy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...