Followers

Monday, January 17, 2011

Shopping Untuk Elisya

Balik kerja tadi aku singgah kedai aksesori kejap. Cadangnya nak beli barang untuk Elisya. Dok belek belek, aku teringat yang speaker depan dia dah tak betul. Bila volume kuat speaker terus bergegar. So terus aku tukar baru. Speaker asal jenama chap ayam. Chap ayampun seratus ringgit gak ler.


La ni aku pakai jenama autocraft. Akupun tak tahu ler best ke tak. Main pakai ambik je. Pasangpun x lama. Adalah dalam 10 minit je sebab tapak ngan wirering dah ada. Cuma tukar je speaker baru dengan lama. Tadi balik rumah aku rasa ok je. Maklumlah barang baru. Try pakai sebulan dua tengok macam mana.



Dua minggu lepas aku tinted Elisya. Sekarang aku pakai dua lapis tinted sebab yang lama aku malas nak buang. Lagipun senang ada double layer. Tak ler panas sangat. Lagipun tak ler malu sangat kalau ada orang skodeng Elisya nanti. Cuma bertambah gelap ler cermin. Kalau terjumpa Dato J comform dapat tiket berharga RM300 untuk ke istana budaya ^^"

website autocraft

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...