Followers

Thursday, January 27, 2011

Layan Awek Bogel Webcam

Akhir zaman ni, kalau korang masuk chatroom ym mesti ada bersepah jantan miang gampang. Kadang kadang aku kesian juga dengan diorang ni. Gersang tak tentu pasal. Semua spesis Anwar aljuburi.

Lepas tu ada ler awek cun dalam ym tu bagi aku link ni. Dia cakap kalau layan stim tengoklah video ni.



Akupun tengoklah video dia bagi. Fuyoooo memang stiiimm ler layan video ni baiii. Sumpah memang layan gila bila tengok video ni. Rugi kalau korang tak layan hahahaha.

6 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wehhhhhh ko tengok blue yerrrrr.... biasa lahhhh lelaki kan.... aderr gak nafsu kan....

tapi kenapa lahhhh aweks kat luar sana .... senang senang ajer tunjuk tayang.... tak ade kemaluaan betul lahhh.... mmg dunia nak akhir zaman bila mana manusia hilang hijab malu pada dirinyerrr

alan said...

afzainizam: woittt cakap bebaik erkk..aku x layan blue...aku layan video cam kat bawah ni jerk hehehehehe.

ade awek nak tunjuk? kalau ade pass pass ler kat aku sorang dua hehehehe

Naisophon said...

mana ko dapat gambar tu? pass sini link.. (miang)

alan said...

sophon: ko tanya kat google hehehehe

KL Tulip Lady said...

amboi alan...hehe

KL Tulip Lady said...

amboi alan..hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...