Followers

Monday, December 20, 2010

Sayangilah Insan Tersayang


BATU PAHAT: Mangsa pembunuhan kejam di Kampung Parit Ju Darat, Tongkang Pechah, di sini, Siti Mazni Abdul Rahman, 14, Jumaat lalu, dikelar di leher dan ditikam tiga kali di bahagian depan badan.

Pendedahan itu dibuat bapa Siti, Abdul Rahman Hassan, 40, kepada Pengerusi Jawatan kuasa Pembangunan Wanita, Kebajikan dan Keluarga Johor, Dr Robiah Kosai yang melawat rumahnya semalam. Siti yang juga pelajar tingkatan dua Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Putra dilaporkan hilang selepas bertemu rakan, Rabu lalu. Mayatnya ditemui tertiarap dan berlumuran darah serta disembunyikan di bawah himpunan pelepah sawit di kebun kelapa sawit kira-kira 100 meter dari rumahnya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Superintendan Adnan Azizon ketika dihubungi berkata, pihaknya menyiasat kes mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan akan menyerahkan kertas siasatan kepada Timbalan Pendakwa raya tidak lama lagi.

Sumber: Harian Metro

Kenapalah manusia ni kejam sangat..Kalau dah orang tak suka, kenapa mesti nak marah..Terima je lah..Kenapa nak berdendam..Akupun selalu dilukai tapi tak pernah berdendam..Sedih sendiri sudah. Janji tak menyusahkan orang lain.

4 comments:

Naisophon X said...

Yang pembunuh tu pun muda lagi, form 3, 4 kalu tak salah. Tengok cara bunuh pun macam tengah emosi, lepas tu tanam dalam pelepah kelapa sawit sebab tergesa gesa.

Kalu aku bunuh orang, aku bakar mayat mangsa, lepas tu aku rebus pisau dan baju aku dalam air klorox. Kasi hilang semua DNA mangsa. haha..

alan said...

naisophon: fuuhh ko memang pembunuh berpandangan jauh ler..tapi ada masa ke ko nak buat semua tu? tak rasa gabra atau berdosa? melainkan ko sememangnya di latih sejak kacil macam ninja asasint hehehe.

Naisophon X said...

Kalau aku nak bunuh orang, aku akan pakai baju hujan dulu dan kasut but dulu. Takut DNA aku tinggalkan kesan pada si mati.

Aku akan tanggalkan baju aku jauh dari tempat pembunuhan, lepas tu bakar terus. Atau rendam dalam klorox.

Bijak tak? haha.. Ni imaginasi aku je..

alan said...

sophon: bijak..dan sebenarnya memang banyak kes bunuh yang tak selesai apabila mayat dibuang dari tempat dia dibunuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...