Followers

Tuesday, September 14, 2010

Bunuh Saja Keling Ini!

KUALA LANGAT 12 Sept. – Polis hari ini mengesahkan empat daripada lapan suspek yang ditahan berhubung kes kehilangan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain mengaku memukul keempat-empat mangsa sehingga mati.

Malah, suspek terbabit turut mengaku telah menahan, membunuh dan membuang abu mayat kesemua mangsa ke dalam sungai berdekatan Ladang Gadong di Morib dekat sini.

Sehingga kini, polis juga percaya senjata yang digunakan oleh pembunuh kejam terbabit turut dimusnahkan sehingga menjadi abu bagi menghapuskan bukti.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd. Bakri Mohd. Zinin berkata, pembunuhan kejam itu dilakukan di kawasan seluas 500 meter persegi dalam ladang seluas 1.6 hektar di Tanjung Sepat, Banting dekat sini.

Sumber: Utusan Malaysia

Kejam gila kes ni. Kejam bukan sebab bunuh tapi bakar mayat mangsa. Memang celaka keling ni. Apa dia ingat kita orang melayu bila mati, mayat main bakar bakar saja. Pu*imak keling paria ni. Elok dia dibakar hidup hidup.

Celaka keling ni bunuh orang melayu. Time kita nak sambut hari raya aidilfitri pula tu. Memang bangsat!

3 comments:

Anonymous said...

Sadis kan?

Aku terinagt cerita mona fendi dulu.

alan said...

kes mona dulu tak sial macam ni..yang aku panas keling bunuh melayu time nak raya aidilfitri..pastu mayat main bakar lepas tu campak dalam sungai..dia buat cara mati dia pulak.

enyheartsdiamond said...

sepandai-pandai tupai melompat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...