Followers

Wednesday, September 08, 2010

Salam Aidilfitri

Saban tahun tempat aku akan menjadi sesak berikutan orang ramai pulang ke Kelantan. Entah bila kerajaan akan membuat jalan lain atau highway lain dari KL terus ke Kelantan, akupun tak tahu. Tapi yang pasti, selagi tiada jalan altenatif baru, kami orang Bentong akan terus terlibat sama didalam kesesakan ini.

Kita abaikan hal berkenaan. Hari raya sudahpun diumumkan jatuh pada hari Jumaat. So jangan sesiapa lagi gatai nak menyambut raya awal seperti sebuah keluarga yang amalkan ajaran karut seperti di Perlis sana. Tak pasal pasal kena tangkap. Elok dikasi lempang je. Ini Malaysia bukannya Indonesia yang amalkan bermacam kepercayaan karut marut. Ok skip entry ini.


Aku ingin ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan rakan blogger yang sering luangkan masa datang melawat blog karut ni. Semoga aidilfitri ini membawa kebahagian dan kegembiraan buat anda sekeluarga.

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Dan Batin



5 comments:

enyheartsdiamond said...

selamat hari raya alan! maafmu diterima.. kahkahkah...

maaf zahir batin! :D

alan said...

ceh macam tak ikhlas hahaha

iEn said...

wah2 cantiknye baju raye dia.. slmt hari rayo yoo.. maaf zahir dan batin sepanjang perkenalan kita kat blog huhu

Anne Boleyn said...

perrhh.. tu baju raya tahun ni ke tu? kaler putih. sama tema lak ngan den. hehe btw, selamat hari ray :)

alan said...

bukan tahun ni..dah 3 tahun tak wat baju baru..pakai baju sama je.

lagipun bukan warna putih..hijau sebenarnya..hijau cerah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...