Followers

Tuesday, August 24, 2010

Pondan Lari Bogel

ALOR SETAR: Seorang daripada empat lelaki berperwatakan wanita ditahan penguatkuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) sempat menanggalkan pakaiannya sebelum melompat keluar dari tingkap belakang van penguatkuasa sebelum melarikan diri, awal pagi semalam.

Suspek berusia 20-an itu dipercayai hanya berseluar dalam ketika melarikan diri di perkarangan Stadium Darulaman, di sini, bagi mengelak dicekup penguat kuasa Jaik yang membuat serbuan di kawasan itu, kira-kira jam 2 pagi.

Dalam serbuan itu, sekumpulan lebih 10 lelaki terbabit yang sedang berurusan dengan pelanggan bertempiaran lari sebaik van penguatkuasa Jaik tiba di lokasi.

Ketika serbuan, semua mereka yang berpakaian wanita termasuk kebaya dan skirt pendek berada di kawasan itu seawal jam 9 malam.

Ketua Operasi Jaik, Solehudin Saudi berkata, anggotanya 10 orang terpaksa mengepung kawasan itu selepas menyedari menjadi lokasi golongan itu berkumpul dan menawarkan khidmat seks.



Menurutnya, pihaknya kemudian menyerbu kawasan itu dan berjaya menahan empat pondan menyebabkan rakan lain melarikan diri termasuk pelanggan mereka.

“Seorang pondan yang berada dalam van penguat kuasa sempat menanggalkan baju lalu melompat keluar melalui tingkap van hanya berseluar dalam.

“Bagaimanapun, dia gagal ditahan semula kerana keadaan cuaca gelap dan kejadian berlaku terlalu pantas. Mereka kemudian dibawa ke Bilik Gerakan Pejabat Agama Daerah Kota Star untuk siasatan lanjut,” katanya.

Sumber: Metro

Hahaha tak boleh bayang bila kita terjumpa pondan berlari bogel tiba tiba. Memang lawak lah tengok. Bengong pondan ni. Tempat panas lagi nak datang. Kan dah kena rush.


Pondan ni banyak bersepah kat mana mana tempat. Kalau kat chow kit lagi bersepah. Tetek selambak youuu hahahaha. Tapi setakat ni pondan paling cantik yang pernah aku jumpa dekat area BB. Fuyooo sejibik pompuan wooo. Tapi kalau dia berbunyi memang hancussss hahaha. Keluar suara jantan youuuu.

Pondan tempat lain banyak hancur. Muka pure jantan ditempek dengan makeup. Korang boleh bayangkan ler camner. Pontianakpun takut tengok hahaha.

1 comment:

Sophon said...

hehehe.. mesti laju gla kalau pondan tu lari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...