Followers

Tuesday, August 03, 2010

Pasal Majlis Reunionpun Mahu Gaduh Kaa








klik gambar untuk lebih jelas

Hahaha apa ler bebudak ni. Korang nak wat majlis reunion pun bergaduh. Masing masing nak datang tapi bila suh bayau semua xnak. Semua nak makan free je. Sampai ade yang merajuk sebab kena tuduh macam macam.

Aku tak tahu ler nak datang ke tak. Kemungkinan aku tak datang kot. Bukan tak moh jumpa kawan kawan semua tapi...Nantilah ada rezeki kita akan jumpa juga. Kalau tak di dunia ini, kita akan jumpa juga di dunia lain heheeeee.

2 comments:

iEn said...

baik xyah dtg kalau duit pon nak berkira.. yg penting kojo samo.. huhu

alan said...

tau xpe hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...