Followers

Monday, August 16, 2010

Malaysia Tanah Pusaka

Sungguh gemilang negeriku
Yang kupuja oh tanah Malaysia
Diseluruh dunia negaraku
Yang berdaulat negaraku



Aman makmur kaya-raya
Selama-lama hidup maju jaya
Oh tanah pusaka
Negaraku yang berdaulat dan merdeka



Tanah pusaka bertuah
Berbagai bangsa didalamnya
Hidup aman dan bersama
Bertekun kerja untuk Malaysia



Musuh melanggarku gempur
Sungguh rela kugugur kerana
Kau tanah pusaka
Biar putih tulang jangan putih mata

4 comments:

asrul amanda said...

Aku rasa bagus kau lepak lagu sudirman -tanggal 31 tu je. Sedap.. Lagu tu rancak, sesuai dengan jiwa remaja belia. Lagu tanah pusaka ni membosankan.

Aku pun nak cari download tu.

L@L@ BeL0n said...

smgt merdeka kwn aku sorng nie...hehehe..bagus2...

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

eemmmm aku masa dok kem terendak ada dengar lagu ni tapi tu 10 taun yang lepas...

aku bangga ko ni... meriah blog ko sangat patriotik betul lah....

ko ngan bendera jalur gemilang... tanda kita bangga dok Malaysia ni... aman makmur bumi bertuahhhh

Alan said...

asrul: jangan ingat lagu rancak je..lagu ni membuatkan kita sayangkan tanah air..bukan setakat merdeka semata mata.

belon: semangat ler hehehe

afzainizam: malaysia ni ler satu satu negara aku hehehe..ko dah pasang jalur gemilang ke lom hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...