Followers

Wednesday, July 07, 2010

Pelakon Bogel ? Auuwww

Memang dalam satu adegan saya berbogel. Ia bagi menggambarkan Ruby sedang mandi di rumah pada waktu senja sebaik saja sampai di tanah air dari Amerika Syarikat.

Pada mulanya, saya diberi seluar dalam warna kulit dan apabila air dan buih sabun mula mengalir di seluruh badan, keadaan menjadi tidak selesa. Barangkali ramai faham apabila mandi, banyak orang lebih selesa berbogel. Akhirnya, saya meminta kebenaran daripada pengarah, Khir Rahman mandi bogel dan dia bersetuju dengan permintaan saya itu.



Penggambaran dilakukan dari sudut tepi dan 'benda tu' (alat sulit) saya tak nampak. Saya juga mendapatkan panduan daripada seorang juru mekap bagaimana untuk 'menyelitkan' 'benda tu' ke bawah agar tidak kelihatan bagi menggambarkan watak Ruby yang telah membuang alat sulit. Selesai adegan itu, pengarah memuji lakonan saya dan menyifatkannya salah satu adegan yang paling berjaya dalam filem itu.

Utusan Malaysia

Auuwww tak rela mak diperlakukan sebegitu rakus youuuuu

Hishhhh geli aku weii. Tak agak agak mamat ni. Kalau bogel depan awek takpe gak. Ini depan krew yang semuanya jantan. Cittttttt.

Dan sekarang mamat ni dah kena kaw kaw dengan semua orang. Baik dari pensyarah UKM, pelakon Rosyam Nor dan presiden SENIMAN sendiri. (klik sini)

Mampus ler mamat ni lepas ni. Kalau ye pun ko berlakon bogel, tak payah lah nak cerita pada media. Inipun nak kecoh. Apa ko ingat ko berlakon kat hollywood ke? Kat malaysia ni, kalau artis korek hidungpun, semua orang nak kecoh.

So sendiri mahu ingat ler. Tak payah ler nak cerita itu ini. Sekarang menjawap ler ko hahahaha.

6 comments:

Afzainizam said...

Pergghhh orang lain lagi lah nak tutup tutup dia lagi nak dedah dedah yup ingat ni kat holiwood ke... pelik lah sekarang filem dah bukan-bukan aje kat malaysia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

enyheartsdiamond said...

i dah scamming few of ur entries.. best :D

alan said...

afzaini: dah ler citer gay.geli aku uwekkkks

hearts: tq

nurain said...

dah xde kje sangat.2 psal yg meroyan berbogel 2~

Alan said...

meroyan berbogel itulah kerja dia hahaha

Anne Boleyn said...

eh jap ni sape ekkk? huhu x kenal loorrr.. pena blkon dlm cte pe?

adeyy mmg geli nyah. haha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...