Followers

Wednesday, June 16, 2010

Menanti Hari Esok

Sekarang aku dah start keje siang. Sebagai penyelia pusat siber Rakan Muda. tapi yang buat aku bengang adalah masalah yang ada pada pusat siber ni. Talian telefon dah kena potong. Macam mana nak masuk internet kalau tiada talian telefon. dan pusat siber apa namanya kalau tak ada internet. Lainlah kalau guna broadband 3g. Tapi tak penah lagi aku jumpa pusat siber pakai broadband maxis atau celcom sebagai medium internet mereka hahaha.

inilah yang buat aku pening kepala. Orang sini asyik dok blame aku padahal bukan tanggungjawap aku. Sepatutnya company aku yang buat semua ini. Aku cuma diamanahkan menjaga sahaja tempat ni. Adoii pening kepala yob...

Apa apahal jum kita layan dulu video ni. Bagi aku smart gila fesyen era 70 dan 80an dulu. Sempoi habis.

2 comments:

enyheartsdiamond said...

"salah gear lah faizal"

hahahaha..


*yg dtg kenduri lebih cantik sebab dia memang cantik ;p

alan said...

erkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...