Followers

Saturday, May 08, 2010

Pesta Bogel 2010

Dah lama rasanya tak update blog. Last entrypun cuma letak kambing jugak. Tapi ini sebenarnyapun takde idea gak. Cuma rasa tak sedap hati kalau lama tak update. Kiranya kena jugalah taip sepatah dua kata kat sini.

Life macam usual. Tak ada apa menarik hati. Cuma rasa macam nak mintak tukar pulak. Entah rasa cam tak sedap hati je sekarang. Memandangkan sekarang cuma ada aku je sekarang. Dulu ada bebudak praktikal duduk kat area tu tapi sekarang diorang dah sambung study balik.



Dah lah ada 4 buah stor yang area belakang. Pastu pagar belakang tak leh kunci pulak. Risau gak nak cover sorang sorang. Bebudak pratikal dulu duduk kuaters depan stor tu yang aku tak kisah sangat. Sekarang area tu dah sunyi. Jauh pulak dari command post aku. Leceh tul nak pantau.

Kalau ada seorang lagi yang boleh cover gate belakang takpe lah juga. Ini aku seorang nak cover perimeter. Mampus aku. Sudahlah dulu pernah ada kes orang pecah masuk stor tu. Ishh seram aku. Bukan takut pencuri tapi takut polis.



Apa apahal, polis akan cari aku dulu. Tak pasal pasal aku masuk "dalam". Inilah lah risiko kerja "Elite Tactical Team". Dah lah gaji ciput. Risiko tinggi. Hum boring boring.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...