Followers

Monday, March 29, 2010

Israel Dan Amerika Adalah Pengganas Dunia

BAITULMAQDIS: Seorang menteri kanan Israel memberi amaran semalam bahawa Tel Aviv akan ‘menghapuskan’ kerajaan Hamas di Gaza selepas pertempuran hujung minggu lalu yang membunuh dua tentera Israel. BAITULMAQDIS: Seorang menteri kanan Israel memberi amaran semalam bahawa Tel Aviv akan ‘menghapuskan’ kerajaan Hamas di Gaza selepas pertempuran hujung minggu lalu yang membunuh dua tentera Israel.

“Lambat laun kita akan menghapuskan rejim Hamas di semenanjung Gaza,” kata Menteri Kewangan, Yuval Steinitz dari parti Likud.

Baca selanjutnya disini

Inilah rupa Zionis yang dipuja puja oleh pemimpin PR. Begitu kejam dan zalim. Hanya kerana Hamas membunuh dua tenteranya, mereka berazam bersungguh sungguh untuk hapuskan Hamas.

Sedangkan mereka sewenang wenangnya membunuh orang islam Palestin. Inilah musuh islam yang sebenar. Musuh yang sudah lama WAJIB diperangi oleh umat islam seluruh dunia. Tetapi disebabkan kebodohan dan kelemahan umat islam, maka musuh islam terus menindas dan membunuh umat islam diseluruh dunia.

Amerika dan sekutunya adalah pengganas. Dan sekarang adalah masanya kita umat islam memerangi pengganas diserata dunia. Hapuskan Zionis, Hapuskan Israel. Bebaskan Palestin.

2 comments:

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ha.... thanks kerana selalu sangat menziarahi blog kami...

aku amat menghargai usaha kau ni.... sama sama kita memberikan kesedaran , Save Palestine Peace no war...

Amerika bukan Polis dunia... tapi pengganas dunia...

aku tertarik pada artikel ko pasal
muzafar kaisar ishak tu..... sorry lambat komen....agak sibuk kala ni...

yub tak semua mazhab mensabitkan ianya najis... jadi jangan menghukum sesama kita... walaupun dalam mazhab syafie mengatakan najis berat tapi kita masih ade ikhtiar membersihkannya... Anjing juga mkhluk Allah... sesama kita mengasihi Makhluk ciptaan Allah...

jangan lah kita menyempitkan fikiran kerana islam itu cukup mudah....tidak menindas sesama makluk... hinakah anjing disisi Allah dan hinakah manusia yang prihatin dengan makluk seumpama kita jua diciptakan...

"Tiadalah (haiwan) yang melata di bumi dan tiada pula burung yang terbang dengan dua sayapnya melainkan semuanya itu umat seumpama kamu juga" Surah Al-An'aam 38

aShaBuLz said...

kalau dah namanya israel...letak tang mana pun jahat gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...