Followers

Sunday, March 21, 2010

Bintang

Bintang di langit
Kerlip engkau di sana
Memberi cahayanya di setiap insan
Malam yang dingin
Kuharap engkau datang
Memberi kerinduan di sela mimpi - mimpinya



Melangkah sendiri di tengah gelap malam
Hanya untuk mencuri jatuh sinaran
Tak terasa sang waktu
Melewati hidupnya
Tanda pagi menjelang
Mengganti malam

Oh bintang tetaplah… pastikan cahyanya
Sinari langkahku setiap saat
Bintang pun tersenyum… dengarkan pintaku
Berikan kecupan di sudut tidurnya

5 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hahoi~



lagu pe ni hahahaha ~

iEn said...

ade bulan lagik best neh hehe :D

alan said...

loli : lagu ni popular lah dulu

Ien : bulan gelap, tak nampak kekeke

Afzainizam said...

Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

yahhh baru aku teringat lah lagu mmg amat popular lah..... starting lagu ni mmg syok pasal bebudak yang nyanyi tu....

ape pun pasal bintang ni
bintang dilangit ni boleh jadi penunjuk arah pada pelaut

Dan jangan lupa pada pepatah orang tua-tua yang penuh pengajaran kepada kita.
"lihat bintang di langit jangan lupa rumput di bumi".

alan said...

zaman sekarang nak tgk bintang da susah..langit gelap kekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...