Followers

Tuesday, February 16, 2010

Selamatkan Rakyat Kita

Korang ada baca berita pasal seorang budak perempuan, Norlaili Arifah yang lari mengikut warga Indon hari ni?

Kesian ada, kelakarpun ada apabila seorang gadis lari ke Indonesia mengikut buruh binaan. Aku kesian pada pada keluarga budak tu tapi aku rasa budak tu memang bodoh sebab pergi Indonesia. Banyak lagi negara best, Indonesia juga diperginya.

Memang lawak gila bila aku pikir balik, semua kes macam ni. Nak kahwin lari dengan mamat Indon, mamat Bangla, mamat Pakistan. Semuanya orang dari negara huru hara, negara miskin. Ntah apa apa lah taste diorang ni.

Cuba tengok mamat pondan ni, Mohd Fadhil Min Bahari. Pondan inipun "kahwin" dengan orang putih. Dari Britain. Ini budak perempuan tulen kahwin dengan mamat ntah mana keturunan. Pondan pun ada taste elok dari budak perempuan. Buat malu je kaum perempuan je budak budak ni.



Pondan ni kahwin dengan Ian Young, memiliki syarikat perniagaan penyelenggaraan hartanah. Nampak ada syarikat sendiri. Ini budak perempuan melayu kahwin dengan Indon keje buruh, Bangla keje kilang, Pakistan jual karpet. Memang BODOH!

Ian mengenali pondan ni kat kafe starbuck di KLCC. Tengok kenal kat tempat ada class. Budak perempuan melayu kenal kat tepi tepi jalan, kat karaoke jamban. Ntah apalah pemikiran diaorang ni.

Aku bukan menyokong tindakan pondan ni, tapi nak tunjukkan yang pondan ni lebih tahu menghargai hidup. Lebih pandai pilih "suami" yang ada duit. Yang boleh menjamin masa depan dia.

Ini budak perempuan melayu pilih mamat pendatang ntah dari mana. Hidup mereka sendiri susah, nak jaga anak orang pula.



Kalau nak juga kawin dengan mamat Indon, cubalah cari yang elok sikit. Ikutlah macam Ashraf Sinclair. Kahwinpun dengan Bunga Citra Lestari. Cun bunga tuh. Artis lagi. Ini nak kawin dengan mamat keje alahai..Sedih pikir balik....

Oklah sesiapa yang nampak atau mengenali Norlaili Arifah, sila hubungi balai polis terdekat atau menghubungi di talian 016-2690277. Marilah kita semua menolong keluarganya. Apapun budak ni rakyat Malaysia. Kita mesti selamatkan rakyat kita daripada diperdaya warga asing.

4 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nak kawen dgn irwansyah lah. agak2 die encem tak?

alan said...

aku lagi encem hehehee

aShaBuLz said...

hurm...dunia sekarang. aku juga yang single...haha.

Alan said...

rileks bro..ada jodoh x kemana hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...