Followers

Saturday, February 13, 2010

Happy Chinese New year & Happy Valentine

Esok hari raya dan macam biasa bandar aku jadi sesak kalau time perayaan ataupun cuti umum. Orang Kelantan bersepah sepah balik lalu ikut bandar aku. Rimas gila aku rasa.

Time raya cina, aku suka tengok "singa dance". Memang meriah. Tetapi dulu lebih meriah bila disertakan dengan mercun papan. Gempak gila.


Esok juga Valentine Day. Boringnya tak leh jumpa awek aku esok. Valentine Day banyak kenangan..Boleh dikatakan juga hari anniversary aku dengan awek lama dulu. Declair time Valentine Day memang masyuk woo..

Wish You Happy Valentine Day

Aku baru tahu ada kempen "no panties" sempena hari Valentine Day esok. AKu tak paham apa kejadahnya no panties dengan valentine day.

"...don't wear your panties to show true love for your boyfriend..."

Itu adalah tagline bagi kempen ni. Aku tak tahu siapa yang mula cadangkan kempen ni. Tergelak aku dengan kempen macam ni. Serius tak makna langsung. Ntah apa apa. Kalau tak nak pakai panties pun tak payahlah tunggu hari Valentine. Setiap haripun boleh.


Tembam Siot

Tak ada siapa nak larang kau nak pakai ke tak. Suka hatilah nak pakai panties ke tak. No Panties ni maksudnya sex bebas ke? Kalau nak buat sex orang pakai pantiespun buat juga. Tak ada kena mengenapun pakai ke tak panties.



Ok tak tahu nak ngomel apa lagi. Wish you all Happy Chinese New Year and Happy Valentine Day. May this year bring you a more happines and luv.

psitt..akupun x pakai panties esok..aku pakai boxer je

2 comments:

iEn said...

ang duk umah ajek laa kemas2 rumah hihihi!

alan said...

xleh kemas umah, nanti luck lari maaa..

waa pandai yek mandarin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...