Followers

Friday, January 01, 2010

Happy 2010

http://www.emocutez.com

Yahooo kita sudah masuk ke tahun 2010. Opss umur aku naik lagi daa..Tapi itu semua tak menghilangkan tabiat kanak kanak keriangan aku lagi yeaaa yeaaaaa.



Seperti yang dijanjikan, malam tadi aku lepak The Curve. Suasana macam biasa hapening. Kalau last year, aku duduk depan stage, malam tadi aku duduk lagi depan. Atau senang cakap, kat tempat sorak. Betul betul depan heheee.



Entah macam mana aku boleh masuk situ akupun tak tahu. Cuma 100 orang yang terpilih. Dapatlah goodies bag. Barang barang simple je macam pen, note book, and keychain. Duduk kawasan itu memang best, dapat dekat dengan artis yang perfome. Tapi sound sistem memang tak sedap.





Sebab sound sistem untuk show, bunyi yang sedap kita kena duduk jauh dari speaker. Kalau duduk betul betul depan atau bawah speaker, bunyi yang kita dengar macam pecah. Memang tak sedap langsung.





Tak banyak artis popular. Cuma MUH, Jaclyn Victor dengan Faizal Tahir je yang best. Artis cina semua macam hampas. Bila mereka cakap, rasa macam kita tengok konsert kat Hong Kong je.





Bila Jaclyn dengan Faizal naik, semua orang sokong gila. Tak kira melayu, cina dan india tahu lagu mereka walaupun mereka menyanyi didalam bahasa melayu. So aku tak paham, kenapa artis cina semua mennyanyi lagu dan bercakap dalam bahasa mereka sendiri je. Cina memang ultra kiasu huh. Sudahnya orang cina sendiripun tak berapa layan mereka hahahaha.

Yes aku ade keluar dalam akhbar New Straits Times hari ini. Walaupun bukan front page tapi adalah juga keluar dalam paper. Kalau korang ade beli, pandai pandailah cari. Aku nyorok kat belakang hehehehe.

Oklah nak siap siap gi semayang jumaat. Jom kita lepak kat masjid pulak.

http://www.emocutez.com

4 comments:

iEn said...

syoknyaa ang gi konsert.. bila nak bawak aku neh huhu!

Afzainizam said...

salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
thaks bro emo... hah bestnya ko dapat gak gi tengok konsert ... aku tak dapat gi konsert pasal kat johor tak ade artis pun turun... kat sini JB taun ni mmg tak best...

oh ye pasal Jazz dan Ala nantilah aku entrykan pasal aku tak beraa sempat nak up date... tunggguuuuu

aShaBuLz said...

haha....joli sakan ko bro...apapun slamat tahun baru...all the best fo u...

alan said...

Bukan salu layan konsert hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...