Followers

Wednesday, December 30, 2009

Enjoy Enjoy

http://www.emocutez.com

Yea yea new year dah dekat. Maybe esok aku pergi enjoykan diri kat KL. Rasanya pergi The Curve (klik sini) lagi kot. Malas lepak dataran or KLCC sebab takde benda best sangat. Nak lepak B.B lagi sesak. Macam awal tahun hari tu, sesak gila manusia. Sebelum kol 12, jalan semua jem. Lepas je habis celebration, lenggang terus KL.


Lepak lepak, minum sampai muntah *rujuk bawah* antara wajib aku kalau enjoykan diri. Entah bila nak berubah akupun tak tahu. Tapi yang pasti, this my life Yeaaahh...Ingat nak bawak awek tapi ada problem lak aku dengan tokey dia. Adess......


Carlsberg ade ais kosong ke


Jom Layan

Malam tadi member aku ajak pergi Thailand. Lebih tepat pergi Hatyai. Siap support hotel dengan makan. Aku cuma keluar duit belanja, tambang dengan buat pasport. Tapi celah mana aku nak carik duit. Bukan aku ada kerja sekarang ni. Adus pening pening.

Aku tahu sangat tujuan dia beriya ajak aku pergi. Kalau lelaki pergi Hatyai, nak buat apa lagi hahahaa *gelak jahat*. Tapi aku baek..tak wat keje keje tuh hehehehe*gelak jahat lagi*

Anyway jumpa lagi esok babai....

*minum 3 gelas teh o ais dan 2 botol besar coke, pastu muntah. Memang syok wat aktiviti ni *

http://www.emocutez.com

3 comments:

Afzainizam said...

Selamat Datang Tahun Baru
.dari kami warga
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

... Azam baru...

kehidupan menempuh alam dunia
Menghabiskan waktu yang tidak lama
Usia bertambah senja tanpa terasa
Semakin dekat akhir tahun, menjelang tiba
Akhir tahun sebagai sarana evaluasi
Melihat kualitas hidup dari sisi diri
Menjadi kualitas pribadi yang mandiri
Untuk mencapai prestasi yang hakiki
Era baru datang menyongsong
Persiapkan diri jangan sampai kosong
Jangan mimpidi siang hari
Patah tumbuh hilang berganti
Semangat bersimpuh tanpa henti
Untuk hidup yang lebih baik & hakiki
Perjuangan hidup terus disokong
selamat datang tahun 2010
Selamat maju jaya....

Kepada anda semua kami ucapkan
selamat pada kedatangan tahun baru dengan azam baru…

Hidup muda mudi.... indah alam dalam renungan... buat baik balas baik buat jahat balas jahat...
adios aku ucapkan salam dengan azam baru... mari kita celebrate

aShaBuLz said...

happy new year bro.

Afzainizam said...

alam dari kami http:firestarting automobil.blogspot.com

Salam tahun baru.... Azam baru... matlamat baru.... Target baru...

2009 telah pergi meninggalkan kenangan, Suka & duka, Tawa ria..

Kini 2010 kita akan hadapi....

Tingkatkan Prestasi kurangkan kontraversi.....

Dengan kesempatan ini kami ucapkan
"Selamat Menyambut Tahun Baru..."

Sekali lagi aku ucapkan kat ko...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...