Followers

Wednesday, November 18, 2009

Nak "Servis" Bang?

http://www.emocutez.com

Tadi aku pergi servis kereta. Last aku servis adalah pada bulan 3. Fuyoo lama gila tak hantar servis. Patutlah aku rasa kebelakangan ini kereta rasa macam tak best je.


Bila kereta aku nak masuk enjin nie hmmm..

Malam tadi aku check minyak hitam, dah nak kering hahaha. Kesian keta aku dapat owner ganas. Bukan malas nak check tapi sebab duit takde. Aku bila duit takde, memang takde mood nak buat apa apa.

Tadipun aku terpaksa pergi sebab kereta dah hampir tahap kritikal. Budak servis itupun terkejut tengok minyak dah hitam, pekat melekat. Minyak yang dibuangpun dah tak banyak sebab ianya dah nak kering.


Power tak enjin aku Magma 1.3 heheee

Kalau aku dengan member aku tak check malam tadi, mahu "blow" enjin aku. Itupun cadang nak naik Genting Highland malam tadi. Nasib baiklah member aku perasan ang enjin aku dah start keluar bau hangit.

Hehee sorry keta, lain kali aku tak buat dah. Tapi aku ada satu lagi problem, clutch plate kereta itupun dah lama aku tak tukar. Aku rasa dah dekat 3 tahun. Bila pijak clutchpun dah tak sedap. Macam dah takde grip. Nak tukar clutch plate lagi aku pening kepala. Baget dia mau makan RM300 RM400 ringgit. Mana nak cari duit ni.



Inilah yang buat aku malas nak main kereta. Belanja maintence je dah macam belanja anak Dato. Sakit sakit. belum lagi aku pakai Evo 9. Kalau tak, mahu hentak kepala kat dinding..Duit duit..Semput aku pikir pasal duit ni...



http://www.emocutez.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...