Followers

Wednesday, March 04, 2009

Anda Berpenyakit Kelamin?

MyEm0.com

(Harian Metro)
SAYA berusia 20 tahun dan sering melakukan onani. Bahagian kepala zakar saya kini berwarna kehijauan dan ia sungguh meresahkan. Mengapa ia berubah warna dan bagaimana mahu mengembalikan warna kepada yang asal iaitu kemerahan.
INGIN TAHU
Kuala Nerang, Kedah


Dr.Ismail Thamby
Pertukaran warna itu berlaku kerana zakar anda mengalami sedikit keradangan. Jika anda masih beronani dalam keadaan separa radangan itu, ada kemungkinan pembuluh darah halus dalam zakar tercedera, biasanya di permukaan kulit penghujung alat kemaluan itu, seterusnya darah memercik keluar di bawah kulit cerah berkenaan.

Akibatnya, warna bahagian kepala zakar bertukar kepada kurang cerah, mungkin lebam atau kelihatan kehijauan seperti anda alami.

Jika onani tidak dilakukan untuk seketika, warna luar biasa itu akan berkurangan, manakala hujung atau kepala zakar kelihatan lebih cerah.

Jarang kulit mukosa kepala zakar mengelupas. Ia boleh berlaku apabila kulit luar penghujung zakar yang tercedera itu pulih.

Oleh itu, anda perlu tahu menggesel hujung zakar dengan tangan dalam keadaan lama dan kuat boleh menyebabkan tekanan kepada bahagian berkenaan, seterusnya tidak mustahil masalah sama boleh berulang.

Jawapan Aku
Kemungkinan anda mempunyai perubahan warna itu disebabkan struktur DNA anda telah berubah. Mungkin sebelum ini anda pernah digigit serangga seperti nyamuk, lipas dan sebagainya. Kebarangkalian ini walaupun rendah tetapi ianya boleh berlaku. Jika tidak, masakan pihak perfileman boleh mengadakan cerita seperti Spiderman atau Cicakman.

Selain itu mungkin juga anda mempunyai pertalian persaudaraan "bau bau kentut" dengan Dr. Bruce Banner, bukannya Bruce Lee. Kalau Bruce Lee, sepatutnya badan anda "tought" sepertinya. Tapi saya yakin badan anda tidaklah sesegak seperti mendiangBruce Lee.

Walaupun penyakit anda seakan penyakit Bruce Banner atau "HULK" tetapi ianya berlainan. Ini kerana Bruce Banner akan berubah kepada hijau apabila marah manakala hanya zakar anda saja yang berwarna hijau. Itupun ketika anda ghairah. *Lucah betul ayat ini*

Nasihat saya, anda perlu mengawal nafsu anda. Bagaimanapun anda tidak perlu khuartir. Malah anda bertuah kerana anda juga tergolong dikalangan "super hero". Dan buat wanita diluar sana, berhati hatilah sebelum berkahwin. Mana tau tiba tiba suami anda adalah spesis "HULK JANTAN". kalau boleh tahan takpa. Kalau tidak, merana hidup.



* Buat sesiapa yang mempunyai masalah, jangan malu malu, jangan segan. Anda boleh mengutarakan sebarang soalan kepada saya. Dan masalah anda kita boleh kongsi bersama kecuali soal kewangan.


MyEm0.com

4 comments:

Anonymous said...

huh..aku ingat apalah penyakitnya

Anonymous said...

haha ini hulk zaman dulu... gua suka banget nonton film ininih :_

Cik Jannah said...

hik3..
kamo menjdi seperti doktor sakit Tuan&Puan yg bertauliah..
ngee~
;)

Anonymous said...

hulk zaman sekarang nampak tak real hehehe

pelikkan penyakit dia hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...