Followers

Friday, December 05, 2008

MyEm0.com

Hari ini tamatlah sudah survey yang kubuat berkaitan dengan Raz Diary ini. Hampir kesemuanya memihak kepada "berserabut".

Aku tak tahulah berserabut tang mana tapi aku akan cuba perbaiki dan mengemaskini blog ni. Diharap semua dapat memberikan komen atau pandangan yek

MyEm0.com Emo Myspace Comments

4 comments:

The Spiral Eyes said...

ok mari kita bercakap jujur ya..rasanya alan kena kurangkan emoticon tu..pada pandangan saya berserabut...hum tapi mungkin orang lain berasa ia sesuatu yang kiut...

iEn said...

Komen aku plak

1)Susunan Bahan tak seragam

2)Shoutbox kaler pink.. xsesuai laa brader ngan template itam khokhohk!

3) Takder la serabut sgt.. tapi blog hang ringan ajor

errr.. xde idea dah kohkhohk!

alan said...

Terima kasih diatas komen yang diberikan. emotion tu urmm memang yek..satu besar satu kecik tapi sy suke sgt huhuhu tapi demi kebaikan kita bersama sy akan buang..

bahan tak seragam yang macam mana ye...kaler pink hurmm..akan diperbetulkan..

Bagaimanapun terima kasih diatas pandangan anda berdua :)

iEn said...

ntah.. aku pong xtaw tang ner yg xseragam! wakakakaka!!!!!


bahan2 kiri kanan ang tak balance. kasik balancekan.. biaQ javascript yg berat2 diletak sebelah kanan.. yg ringan2 letakkan ia di sebelah kiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...