Followers

Sunday, December 14, 2008

Diana Danielle Gedik !!

MyEm0.com

Sejak kebelakangan ini selalu benar keluar cerita tentang Diana Danielle membuatkan aku menyampah dengannya. Apa cerita engkau bergaduh dengan BFpun nak kecoh ke. Sampai dibuat laporan polis kononnya Syamsul menumbuk kau lima kali. Apa kau ditumbuk lima kali oleh Syamsul!!



Weii apa sengalnya kau ni. Kalau kau kena tumbuk mesti ada kesan. Nak pulak yang menumbuk kau tu lelaki. Lainlah kalau perempuan yang tumbuk kau. Lepas tu tak mengaku pulak yang kau bercouple dengan Syamsul. Yang selama ini kau berkepit dengan dia tu apa. Teman Tapi Mesra??

Apa kau ni layak ke digelar pelakon? Padahal sebelum ni kau takde sapa. Aku tengok mutu lakonan kau pun bukanlah bagus. Cuma harapkan muka kau yang macam mat saleh celup. itupun sebab Syamsul yang buat kau popular. Yang jadikan kau glamor. Kalau tak kau cuma pompuan gedik biasa yang selalu aku jumpa bersepah kat Bukit Bintang.



Aku bukanlah minat sangat pada dunia artis tapi aku rasa kali ni budak kecik ni melampau sangat. Nampak sangat terlalu POYO. Nora Danish yang tengah mengandung itupun aku tengok lagi cool. Tak melatah bila kena cerai. Nampak sangat kau ni masih budak mentah. Kau ni aku rasa sama spesis dengan Rosnah Mat Aris. Dah kawin tapi mengaku tak kawin.

Sedar sedarlah cik Diana Danielle oii. Tak payahlah nak kecoh kecoh. Aku harap lepas ni kau dah takde lagi dalam industri seni ni. Aku dengar kau pun nak pergi ke Indonesia. Haa eloklah kau berambus keluar. Orang macam kau buat menyemak je kat Malaysia ni. Syohh syohh!!

MyEm0.com

4 comments:

sayang said...

awat marah sgt ni?.. jgn marah2.. nnt kne jual... hehehe

iEn said...

sepupu aku kata penah nampak dia nih.. mmg gedik.. cakap pon ngada2 jaaak.. heee.. naik geli geleman aku hahhahahah!

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

hihihihi
biasa la.. biler dah glamer.. mula demand.. hik hik hik
tp entah la.. yg tau hanya depa 2 jek..... hihihih lau nak tambah tambah citer pong hanya meke duua aje...

manzaidi said...

Gitulah artis jenis syok sendiri. Baru belakon satu filem dah perasan glamor. saya pun sependapat dgn awak...saya mmg tak suka dunia artis ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...