Followers

Tuesday, November 11, 2008

Tag Berani Mati

Ahaks aku kini kembali berblog setelah perasaan ku dilanda badai. Nasib baik aku tidak bercakap dengan dia semalam. Kalau tak, boleh kena sawan aku 2 3 hari. Dulu adalah sekali aku terjumpa dia tapi masa tu dia belum kawin lagi. Aku borak sekejap ngan dia. Bukan borak apa cuma bertanya kabar dan tanya buat apa sekarang.

Lepas tu aku mula jadi macam ayam berak kapur. Monyok 2 3 hari. Banyak termenung, macam orang hilang akai. Anyway pedulikan itu semua. Biarkan pedih kasih berpanjangan. Dan sekarang aku nak menghadapi Tag Berani Mati yang dikirim oleh saudara Amad.

Aku dah agak mesti aku akan kena tag ni setelah melihatnya diblog rakan rakan lain. Ok aku jawap sekarang dan aku harap korang jangan gelak lak huhu.

tag nye berbunyi:
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture. (kalo yg pompuan jgn lupa pakai tudung..huhu...yg laki jgn menggatal lak nk pakai tudung gak)
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.



Hak hak hak so aku dah jawap tag ni. So lepas ni "mari kita lihat siapa yang kena"

MyEm0.com

4 comments:

aShaBuLz said...

ok apa gmbar ko. x yah edit pon dh cun!! huhu...

AMAD said...

thx sbb sahut Tag dr Amad..jgn monyok2 lagi ok!! be Happy!! enjoy ur life!!

alan said...

u welcome bro

iEn said...

awat juling semacam ja mata ang kekeek :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...