Followers

Wednesday, November 19, 2008

Jom Jalan Lagi

MyEm0.com
Sekarang ni aku selalu je pergi jalan. Macam banyak duit je hahaha. Semalam aku naik Genting lagi. Pergi dengan anak buah. Dan semalam gak first time aku bawak keta sendiri sampai atas. Selalunya aku pergi dengan kawan dan kawan aku yang bawak. Itupun payah gak kereta aku nak naik. Tak tahu kenapa padahal waja 1.6.





Awek ni xde kaitan ngan aku. Saja letak gambau dia.



MyEm0.com

3 comments:

ladyeena said...

wahhhhhhhh rindunya nak men solero tuuuu... takpe sabo sabo.. satgi dah nak balik mesia.. 20min je genting tu dr rumah denn.. :D

aShaBuLz said...

g genting....sejuk wooo...hoho

alan said...

aiyoo dekat umah je yek...xde sjuk sgt bro hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...