Followers

Wednesday, August 20, 2008

Ntah Apa Apa

Akhirnya aku berjaya juga mendapat connection internet dirumah setelah berbulan-bulan terputus hubungan. Itupun setelah aku begitu banyak report yang aku buat pada Telekom barulah mereka menyemak masalah aku.

Sekarang aku perlu mengupdate segala software yang dah berkurun ketinggalan zaman. Dah lama tak check blog kawan kawan. Sampaikan ada yang "page not found" Yang paling menyakitkan hati ialah tetiba je ada yang menjadikan blog diorang hanya untuk kroni kroni tertentu saja. Kenapa ni. Takut masuk ISA ke?

Selagi masih ada nafas, aku akan terus berblog. Aku tak hirau kalau tiada orang yang membaca apalagi melawat asalkan apa yang terpendam didalam hati dan pemikiran aku, aku kongsikan bersama disini. Dan aku tak akan menjadikan blog ini hanya untuk orang tertentu. Aku alukan kedatangan semua orang disini. Tak kira apa bangsa, agama ataupun pendirian politik.

Anyway bulan ramadhan dah hampir menjelang. Tak sabar nak menyambut puasa. Pastu leh raya hey hey.....

Anyway Selamat Menyambut Kemerdekaan Ke 51...Syukurilah kemerdekaan yang kita kecapi sekarang sebelum kita hilang segala galanya....

1 comment:

HEMY said...

awalnya wish slamat merdeka..huhu

Streamyx mmg hampeh handle problem...berbulan pn buleh..aku penah lyn customer2 prob cam ko dulu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...