Followers

Friday, February 22, 2008

Semakin Gila

Aku Semakin Gila


Aku sudah gila. Gila dengan final projek, gila dengan internet, gila dengan YM dan paling gila dengan games. Arhhhhhhhhhhhh bilalah semua kegilaan ini akan berakhir.


Final projek aku semakin berterabur. Kerja yang sepatutnya disiapkan mengikut minggu kini sudah berminggu minggu terlepas. Sekarang dah hampir date line. Aku dah tercicir kerja untuk 3 minggu. Masih sempatkah aku untuk mengejar impian bergelar graduan.


Kalau aku dalam air ni, kiranya air dah cecah paras leher nie. Bila bila masa jek aku boleh mati lemas.










Ini antara kerja kerja yang perlu aku siapkan. Trace semula gambar gambar siot nie dan letakkan logo syarikat aku pada kenderaan ni. Waaaa aku memang benci nak guna Adobe Ilustrator. Lecehnya nak buat secara detail huhuhuh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...