Followers

Thursday, January 03, 2008

Harapkan Pagar, Pagar Rebah Menimpa Padi

Kes pertama pada tahun 2008 ialah Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek meletak jawatan kerana kantoi video lucah beliau bersama seorang perempuan muda telah tersebar meluas.

Dr. Chua Soi Lek secara terbuka mengaku dirinya adalah orang yang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita dalam rakaman cakera video digital (DVD) yang salinannya diedarkan secara meluas di Johor sejak empat hari lalu.

Beliau telah meletak jawatan sebagai Menteri Kesihatan, semua jawatan parti dan Ahli Parlimen Labis berkuat kuasa serta-merta hari ini.



Sebagai seorang doktor, beliau tidak sepatutnya melakukan perbuatan yang tidak bermoral. Sebab itulah tidak pelik apabila banyak doktor yang terlibat dengan aktiviti membekalkan ubat batuk kepada penagih sebab bos besarnya juga tidak betul kepala.

Dengan pilihanraya yang menjelang tiba, semakin banyak kes penyelewengan telah didedahkan. Walaupun begitu, tidak semua kes tersebut adalah benar, namun kredibiliti kerajaan tetap terjejas dan tidak mustahil mungkin perikatan akan kalah teruk disesetengah tempat.



Label : maksiat, kerajaan, tumbang

4 comments:

fysal said...

ko tau itu pasal kami staff bawahan KKm susah sgt nak dpt Viagra yang ada di farmasi KKM..rupa-rupanya big boss kami di KKM dah test dulu

Anonymous said...

Persetubuhan antara dua bukan muslim bukan kes jenayah.

Banyak lagi mereka yg ada kes jenayah masih duduk bawah bumbung yang kadang-kadangnya bocor. Bangunan dibelakang duit siling.

HEMY said...

hehe..btul2..bukan salah kot bukan muslim nk wat camtu..yg muslim buat ni masalahnyaaa

Alan said...

memanglah bukan jenayah tapi sedikit sebanyak ianya mencemarkan kredibiliti kerajaan sekarang.

Memang betul entry tokrimau. Salah dia hanya satu iaitu dia kantoi.

Setiap pemimpin ada salah masing masing, tak kiralah dia pro kerajaan mahupun pembangkang cuma kita tak nampak bukti yang nyata.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...