Followers

Monday, November 12, 2007

Kemas Kini

Hari ini aku online kat office jap sebab aku kena jaga office..keje untuk apple dah tak ada sebab aku kena buat projek praktikal aku.

Hari ni adalah keluar sedikit berita tentang perhimpunan "BERSIH" yang diadakan di Dataran Merdeka hari sabtu lepas. Sebenarnya aku ada turun tapi tak dapat nak join sebab aku ada "DATE" time tu kat KLCC. Time aku turun stesen "Masjid Jamek" memang polis dan FRU dah tunggu. Sayangnya aku terlupa nak bawa camera. Kalau tak memang aku dah shoot gambar time tu.

Petang tu stesen "Masjid Jamek dengan Pasar Seni" ditutup sebab taknak orang ramai yang berkumpul memenuhkan LRT. So lepas disembur air ngan gas pemedih mata, dorang lari ke KL Sentral, SOGO, ada gak yang join berarak ke Istana Negara.

Tapi time kat KLCC takde kecoh apa. Aku tak nampak sorangpun pengikut demostrasi tu kat sana. Lagipun polis ada ramai jaga kat area KLCC.

Hari ni aku kemas sikit blog aku. Sekarang dah ada disediakan link untuk ke blog, website parti politik. Bukan aku nak menyebelahi mana parti politik cuma kita perlukan pandangan dari kedua belah pihak sama ada pro kerajaan mahupun pembangkang dalam menilai sesuatu kes atau kejadian. Ini barulah dinamakan KEADILAN. Bukan parti Keadilan yek .

p/s : Memandangkan aku terlupa bawa kamera tempoh hari, aku cuba cari gambar tentang perhimpunan tu dan akan upload disini ye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...