Followers

Thursday, June 28, 2007

Modem Modem Modem

Aku benci betul dengan modem aku ni. Aku tak tahulah kenapa benda ni selalu ada problem. Bila aku nak masuk internet je mesti ada problem. Selalunya lampu ADSL tu x menyala. Kalau dia tak menyala bermakna aku tak boleh masuk internet.


Satu lagi problem dia ialah tengah sedap-sedap layan internet, tetiba je modem boleh padam. Aku tak tahulah sama ada ini berpunya dari modem ataupun adaptor dia. Aku dah malas nak call TM. Buang masa je. Banyak sangat birokrasi. Masuk line tulah, then tunggu line..tengah tunggu tup tup leh putus lak.

Then dia orang tanya macam-macam yang tak berkaitan dengan masalah aku. Bila aku cakap problem dia berpunca dari modem, boleh lak dorang cakap barang diorang baguslah, computer aku yang bermasalah, line aku pening. Eee geramnya aku..

1 comment:

Anonymous said...

Pakai modem jenis apa..supply by TM ke?kalau jenis 'aztech' mmg problem..jika berlaku line putus / lambat try call TM spy upgrade speed..pakai pakej apa?RM 66/RM90(1M)..bulan pernah jdi mcm ni, tp dah settle..alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...