Followers

Wednesday, June 27, 2007

Hari Ini Dan Semalam

Semalam aku turun KL. Hari inipun aku turun KL

Tadi aku turun Kl sebab berjumpa dengan seorang kawan. Dia adalah adik kepada seorang kawan yang tidak sempat aku bertemu kerana Allah lebih menyayanginya. Adik kawan aku ni pun dah lama berhajat nak berjumpa. Dan aku tak mahu mengulangi kesilapan lalu so akupun setuju berjumpa dengannya.


( Gambar Sekadar Hiasan )

Kita orang bertemu di Midvalley. Tak banyak perkara yang kami bualkan. Manis orangnya. Sama seperti kakaknya. Dan hari juga aku mencatat sejarah dengan pulang awal ke rumah. Selalunya aku balik petang kalau turun KL tapi tengahari aku dah balik. Urmm akupun tak tahu kenapa. Maybe sebab dah bosan kot dengan Kl..Mungkinkah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...