Followers

Wednesday, May 30, 2007

Hari Yang Mendatang

Pada waktu cuti sem begini kadang-kadang membosankan. Aku sendiri tak tahu nak buat apa. Aku masih tidak mendapat jawapan berkenaan tempat praktikal. Aku sudah merasa risau sekarang. Aku start praktikal pada bulan 7 nanti. Ni dah nak masuk bulan 6. Urmmm mana lagi aku nak cari..

Dalam kes Lina Joy, dia gagal mendapat hak untuk menukar nama dan membuang perkataan islam didalam i/c. Mungkin pada umat islam, ini merupakan kemenangan tapi bagi aku ini tak membawa erti kerana dia tetap murtad. Walaupun secara undang-undang tak membenarkan dia menukar agama, tapi hatinya kini bukan lagi pada islam. So no point lagi. Orang semacam ini elok saja dibunuh. Buat apa lagi kita nak mempertahankan lagi title islam dia sedangkan dia sendiri sudah membuang islam dari diri dia sendiri.

Tentang perkembangan dunia sekarang, aku tak mengikuti sangat. Cuma kumpulan Fatah Al Islam masih belum mahu berdamai dengan Lebanon. Urmm susah kalau orang islam sendiri berperang antara satu sama lain. Yang menang nanti kafir laknat juga.

Apa yang aku harap Malaysia tidak akan menjadi sedemikian walaupun ada segelintir sekarang yang mahu melagakan orang melayu dan cina. DAP sekarang menimbulkan sentiment perkauman. Bodoh punya DAP. Tarak guna punya worang.

Bagi aku elok kita haramkan saja kumpulan DAP kerana mereka ingin berlakunya rusuhan kaum dinegara ni. Sebelum apa-apa terjadi, lebih baik kita buat sesuatu sebelum terlambat.

1 comment:

Anonymous said...

juz jumping around b4 i found ur page. singgah jap.
pity of u..u course ape? how long is ur practical training? mana tau, i can help. for the time being, juz register urself at jobstreet. there are many internship position available now. check it out.. gd luck!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...