Followers

Sunday, December 17, 2006

Mati Aku SEM 4

Hari ni aku balik kampung. Yeah yeah cutisem dah start. Cuti aku selama 3 minggu so apa yang aku nak wat yek urmmmmm.....

Aku kena daftar balik pada 11/1/2007. Urmmm sebenarnya aku CUAK nak ambik result sem depan sebab aku tau, dah COMFORM aku kena repeat 3 subjek... Pedih hati aku wooo....
Sakit hati...sakit sekali bila mengenang pointer aku yang dah kantoi huuhuuuhuu (nyanyi ikut rentak lagu spin, lagu apa aku dah x ingat)

Memang aku tahu aku xleh nak buat yang terbaik sem ni. Akupun tak tahu kenapa huuhuuu...

Urmmm nampaknya biarlah semuanya menjadi sejarah.. Walau macam manapun aku tetap kena melangkah ke hadapan. Just aku kena fokus untuk sem 4 nanti. Kalau tak makin lamalah aku nanti kat kolej huhuuhuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...