Followers

Thursday, April 20, 2006

Student life part 1

Student Life

Hari nie aku dapat assignment baru dari Cik Kumi. Aku kena cari satu website and then aku kena explain camner nak buat website tuh. Pastu buat satu kertas kerja tentang website tu. Benda ni sebenarnya projek akhir sem2 aku. Pening kepala aku nak cari material tentang projek nie.
Website memanglah banyak. Tapi yang agak berat ialah kena terangkan tentang website tuh, apa yang ade pada website tuh, camner button button yang ade tuh leh berfungsi. Perhh memang pecah kepala dibuatnya.
Sekarang nie banyak projek aku kena settlekan sebelum final exam. Final exam aku penghujung bulan lima and then adelah sesetengah kelas yang dah tamat. Sekarang ni kuliah Cik ahmad dah abis but gantilah time dia dengan kelas PBSB. Lagi tension aku duduk dalam kelas PBSM sebab kena buat autocad. Salah satu benda dalam dunia yang aku tak suka selepas mate.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...