Followers

Wednesday, April 12, 2006

Doktor dan anak tauke

Aku dah okay. Tak demam. Tubuh pun dah sejuk. Macam tubuh Angelina Jolie masa keluar dari peti ais je.Tapi aku missing something. Doktor yang kiut tu. Disebabkan dah tak demam, aku tak ada alasan nak jenguk ke kliniknya lagi. Sekurang-kurangnya untuk sehari dua ini. Memang la tak ada masalah nak buat alasan lain; check darah ke apa ke, buat pepsmear ke..tp rasa macam tak best.

Dia tu okay, tapi budak nurse tu semacam je. Dia macam syak aku syok kat doktor dia. Memburukkan lagi keadaan, nurse tu ada dua tiga tahi lalat atas bibir. Saiz mulut dia pun boleh tahan juga...

Dekat klinik tu ada kedai makan. Kalau aku lepak-lepak kat situ memanglah potensi untuk melihat doktor tu agak cerah. Tapi aku tak boleh lepak lama-lama kat situ. Anak tauke restoten tu pun boleh tahan juga. Ada iras-iras Fasha Sandha. Aku tak nak la dia tau aku berkenan kat jiran tetangga dia...

Tak apa, aku lelaki tulen. Lelaki yang dikurniakan akal yang panjang. Aku masih ada banyak masa, dan aku pasti akan temui seribu cara untuk memiliki doktor tu...dan anak tauke restoren tu juga!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...