Followers

Friday, January 06, 2006

Kerja PertamaKu

Saatku mencoret pada benda alah nie, aku dah ada kat umah. Dan bermakna aku sekarang sudah bercuti yeah! Tapi dah memang nasib agaknya, Baru first day datang kelas dah menanti kerja2 yang perlu dibereskan.

Dah sekarang SEM2 nie aku cam ambik dipl SENI. Kalau SEM1 ari tuh cam dipl MATEMATIK sebab hari-hari ada kelas mate. Dan ironinya kelas mate/kerja mate lagi banyak dari kelas/kerja multimedia. SEM2 niepun camtuh gak cuma bertukar subjek jerk. Dan kerja pertama aku ialah....cari makna, definisi, huraian dan gambar HARMONI yeah yeah.

Harmoni sungguh aku rasa. Lebih dari lepas terjun bangunan setinggi 110 tingkat rasanya. Bab tugas harmoni nie aku dah setle skit cuma tugas kedua ialah bab MELUKIS. Aku kalau melukis nie cam budak tadika 4 tahun. Entah apa-apa.

Belum campur lagi kelas animasi Kalau kelas animasi lagi banyak kerja. Kekadang aku rasa cam aku nie xkan lepas masuk SEM3 nanti :((

Balik bab kerja melukis tadi, kerja aku ialah melukis garisan. Dengar cam senang tapi bukan garisan bodoh2 tuh tapi garisan seni. Kalau sesaper yang dulu budak kelas seni, maka dia akan paham ler apa maksud garisan dalam seni.

Kalau kertas tuh kotor skit jer maka dengan bangganya En. Azmalnizam (lecturer aku yg mengajar klas komunikasi visual) akan mengoyakkannya. So korang leh paham ler apa yang aku akan rasa hari khamis nie. Dan aku tanpa was-wasnya akan mengelepar dalam kelas tuh nanti.

Sampai sini sajalah aku mengarut kat sini. Aku dah penat melukis tadi so aku online jap. And sekarang aku nak gi ZzzZZzz..

Babai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...