Followers

Tuesday, December 27, 2005

Hari hari terakhirku

Hari nie hari selasa. Dan esok pula hari rabu. Suatu hari yang jikalau boleh tidak mahu hadir dalam hidupku. Sebabnya..esok aku kena balik melaka hua hua hua...Sesungguhnya aku paling benci dok sana tapi apakan daya. Takdir yang menentukan kemana harusku bawa diri ini.

Sepanjang cuti aku dok merayau je. Naik Bukit Tinggi turun Genting Highland. Malam baru balik. Memang seronok hari-hari dok merayau. Tapi bila balik melaka kena pikir balik pasal study arhhhhhhh bosan. Ni yang wat kekadang aku rasa nak jadik king kong je. Susah susah mengamuk je. Pijak sana pijak sini but satu yang x best tentang king kong nie kang tak pasal2 kena tembak huh...Naya je...

Sabtu ari tuh aku turun KL jumpa awek jap. Rindu giler babas kat dia. Sepatutnya dia cuti lagik but tetiba dia kena balik kolej sebab x pass 2 paper exam ari tuh keh keh keh..Cian dia..Anyway we have a great day kat Berjaya Times.

Aku rasa malas nak wat apa-apa ari nie sebab kena balik melaka esok. Cayang nak tinggalkan umah, tinggalkan bilik and sebenarnya xnak jauh ngan mummy huhuuhu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...