Followers

Sunday, July 17, 2005

Perisytiharaan Pembandaran Daerah Bentong

Malam tadi adalah malam yang gilang gemilang bagi Bandar Bentong. Pada malam tadi Sultan Pahang telah merasmikan Majlis Perisytiharaan Pembandaran Daerah Bentong yang bermakna Bentong telah naik taraf sebagai Pembandaran.

Aku sebagai penduduk Bentong turut berasa bangga dan gembira. Ermm satu acara yang hanya mungkin dapat aku rasa sekali dalam seumur hidup aku. Dan malam tadi juga aku turut melakar satu sejarah dalam hidup aku iaitu dapat bersalam dengan Sultan aku sendiri. Daulat Tuanku.

Tak sah kalau acara penting camni takde konsert. Antara artis yang hadir malam tadi ialah Nasir wahab, Hattan, Rabbani, Diafadila, Ct sarah n Kak Ku ( Raja Azura).
Ramai gak orang datang malam tadi. Dalam anggaran lebih 50 ribu gaklah orang yang hadir. Dan yang paling aku suka ialah bila time bunga api. Sayang awek aku takde. Kalau ada sedap gak aku peluk2 malam tadi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...